آموزش کار با دستگاه دکتر پن Dr. Pen

مهمترین مرحله بعد از خریداری هر یک از ابزار های زیبایی، نحوه کار و استفاده صحیح از آن می باشد، در این شرایط اگر بخوبی نتوانید از محصول خریداری شده استفاده نمایید مشکلاتی را به همراه دارد که قطعاً شما را از خرید خود پشیمان خواهد کرد، در این مقاله قصد داریم تا آموزش کار با دستگاه دکتر پن بپردازیم.

کار با دستگاه دکتر پن

معرفی دکتر پن Dr. Pen

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن شامل دو قسمت است: ۱) بدنه که دو نوع باتری دار (شارژی) و برقی داشته و قسمتی ست که در موقع کار در دست قرار می گیرد. ۲) کارتریج که شامل ۱۲ یا ۳۶ سوزن می باشد. با اتصال کارتریج به بدنه دکتر پن و تنظیم سرعت و طول سوزن ها دستگاه آماده استفاده می باشد.

دستگاه میکرونیدلینگ برقی دکتر پن Dr. Pen A1 W

آموزش کار با دستگاه دکتر پن Dr. Pen

پس از روشن شدن دستگاه دکتر پن، سوزن ها با سرعتی نزدیک به ۱۱۰ بار در ثانیه حرکت می کنند و با تماس دستگاه با پوست، سوزن ها سوراخ های ریزی در سطح پوست ایجاد می کنند. پوست در پاسخ به این سوراخ ها در جهت ترمیم خود اقدام به کلاژن سازی می کند.

اگر در هنگام انجام میکرونیدلینگ از کرم ها و محلول های مغذی برای پوست استفاده شود، سوراخ های ایجاد شده مانند کانال هایی این مواد را به لایه های عمیق پوست می رسانند که باعث اثرگذاری بیشتر میکرونیدلینگ می شود.

سوزن ها به قدری سریع حرکت می کنند که با حرکت دادن دستگاه بر سطح پوست خراش و یا پارگی ایجاد نمی شود. این وسیله کوچک و ساده نتیجه ای شبیه و یا حتی بهتر از فرکشنال لیزر دارد بدون اینکه خطر هایپر و یا هیپو پیگمنتیشن فرد را تهدید کند.

کارتریج های دکتر پن دارای دو نوع ۱۲ و ۳۶ سوزنه و از جنس تیتانیوم هستند و ۳ تا ۴ بار قابل استفاده هستند. اما توجه کنید که هر فرد باید کارتریج مخصوص به خود را داشته باشد.

آیا استفاده از دکترپن با درد همراه است؟

طول سوزن های دکترپن از ۰٫۲۵ تا ۳ میلیمتر می باشد. برای سوزن های زیر ۱٫۵ میلیمتر، عموما نیازی به استفاده از کرم های بی حسی نیست اما برای راحتی بیشتر ممکن است ترجیح دهید از یخ یا کرم های بی حسی استفاده کنید. اما برای سوزن های بلند تر از ۱٫۵ میلیمتر استفاده از کرم بی حسی توصیه می شود.

در ویدئوی آموزشی زیر مکانیزم علمکرد دکترپن و نحوه کار با آن را ببینید:

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو اصلی