راهنمای انتخاب ژل فیلر مناسب برای تزریق در صورت

همیشه در ذهن افرادی که قصد استفاده از ژل فیلر را دارند و نمی دانند که برای هر یک از اجزای صورت خود کدام ژل فیلر مناسب تر است و نتیجه بهتری را در پیش خواهد داشت، تا در پایان عمل زیبا سازی رضایت خود را به همراه داشته باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع مشکلات پوستی و راهکارهای درمانی آن با ژل فیلر های مناسب هر بخش از صورت آشنا سازی و راهنمای انتخاب ژل فیلر مناسب برای تزریق در صورت را شرح دهیم.

انتخاب ژل فیلر مناسب

شاید دغدغه اصلی بیمارانی که قصد تزریق ژل فیلر را دارند مبحث انتخاب ژل فیلر مناسب می باشد، این روند درمانی متناسب با هزینه ای است که شما پرداخت خواهید کرد، تا کیفیت و ماندگاری ژل فیلر خریداری شده را بالا ببرید، در ادامه این مقاله شما را با انواع معضلات پوستی و رفع آنها توسط ژل فیلرهای مناسب آشنا می سازیم. 

ژل فیلر برای رفع چروک ها و خطوط ریز 

برای رفع خطوط ریز و چین و چروک های سطحی پوست استفاده از یک ژل سبک و رقیق کافی است. ژل بلوترو سافت نمونه ای از یک فیلر سبک است که در برطرف کردن خطوط ریز موثر می باشد. این ژل با ویسکوزیته پایین به راحتی در پوست تزریق شده و به طور یکنواخت در بافت زیر و اطراف چروک ها پخش می شود. نکته ای که در استفاده از فیلرهای سبک وجود دارد این است که اصولا این ژل ها در لایه های سطحی پوست تزریق شده و به همین دلیل ماندگاری بالایی ندارند.

چروک سطحی صورت

ژل فیلر حجم دهی و کانتورینگ لب ها 

برای برجسته سازی لب ها ژل های مختلفی وجود دارد. اما انتخاب آن ها بستگی به مدل لب و سلیقه شما دارد. ژل های بلوترو بالانس، ژوویدرم ولبلا، استایلج اسپیشال لیپس به طور کلی مخصوص حجم دهی و کانتورینگ لب هستند اما هر کدام به منظور خاصی استفاده می شوند. برای پر کردن لب ها و حجم دهی، ژوویدرم بهترین و طبیعی ترین نتیجه را می دهد. حس نرمی همراه با زیبایی طبیعی که ژوویدرم به لب ها می بخشد، با ژل های دیگر قابل مقایسه نیست. برای فرم بخشیدن به خطوط لب و برجسته سازی خط خارجی لب ها، رستیلن لیپ و ژوویدرم ولبلا از بهترین انتخاب ها هستند. کسانی که لبهایشان گوشه های پژمرده ای دارد، رستیلن در لیفتینگ و پر شدن آنها موثر می باشد.

تزریق ژل لب

بازسازی حجم از دست رفته پوست در اثر افزایش سن 

انتخاب ژل مناسب برای بازسازی حجم صورت بستگی به این دارد که کدام قسمت صورت مد نظر است و چقدر حجم مورد نیاز است. برای افراد با سنین بالا که معمولا حجم زیادی نیاز است، ژل های ژوویدرم اولترا و یا ژل فیلر رادیس مناسب هستند. در اغلب موارد فیلر های مختلفی به طور همزمان برای قسمت های مختلف صورت استفاده می شود. برای مثال رادیس در نیمه پایین صورت که معمولا حجم بیشتری نیاز دارد و ژوویدرم اولترا در نیمه بالایی صورت استفاده می شوند.

انتخاب ژل فیلر مناسب

 گزینه دیگر برای حجم دهی، ژل فیلر الانسه است که پایه هیالورونیک اسید ندارد و مکانیزم آن تحریک پوست به کلاژن سازی و بهبود بافت پوست است. این ژل اثری با ماندگاری بالا دارد اما برای شروع کلاژن سازی توسط پوست باید صبور باشید و بسته به شرایط بدن چند هفته و یا چند ماه زمان در نظر بگیرید.

انتخاب ژل فیلر مناسب برای لیفتینگ پوست 

اگر پوستتان شل و افتاده شده است، فیلرهایی برای لیفتینگ پوست طراحی شده اند که علاوه بر اضافه کردن حجم به بافت، پوست را بالا می کشند. همچنین، ژل های رادیس و ژوویدرم ولوما پوست را سفت کرده و به آن حجم می بخشد.

انتخاب ژل فیلر مناسب

ژل فیلر حجم دهی به گونه 

اینکه برای برجسته سازی گونه ها چه ژل فیلری مناسب است، بستگی به صورت فرد و مقدار حجم مورد نیاز دارد. فیلری که محرک کلاژن سازی و یا حاوی هیالورونیک اسید است، برای این کار مناسب است. ژل های رستیلن، ژوویدرم ولوما، ژوویدرم اولترا، الانسه و پرفکتا ساب اسکین برای حجم دهی به گونه استفاده می شوند.

انتخاب ژل فیلر مناسب

انتخاب ژل فیلر مناسب برای رفع تیرگی زیر چشم 

یکی از مشکلات رایج استفاده از فیلر در زیر چشم، ایجاد کبودی بعد از آن است. زیر چشم یکی از مناطق حساس صورت است و باید در انتخاب ژل فیلر مناسب برای آن دقت شود . مدل های مخصوص زیر چشم بلوترو و رستیلن انتخاب مناسبی برای این کار هستند زیرا سبک بوده و ویسکوزیته پایینی دارند. همچین ژل فیلر آلاینا و ژل فیلر رووفیل فاین نیز برای تزریق در زیر چشم استفاده می شوند.

تیرگی زیر چشم

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو اصلی