میکروکانولا چیست ؟

بسیاری از افراد به ویژه خانم ها همیشه درصدد برطرف کردن مشکلات پوست خود هستند، در این بین توجه خاصی برروی چهره خود دارند و برای تزریق ژل فیلر در پوست صورت از میکروکانولا استفاده می کنند، به همین دلیل در این مقاله به معرفی این محصول و اشاره به مزایا و در کل تعریف میکروکانولا چیست ، می پردازیم.

میکروکانولا چیست

میکروکانولا چیست ؟

میکروکانولا میله ای بسیار نازک (قطر در حد میکرون) و انعطاف پذیر با نوک بلانت (گرد) است که برای تزریق فیلرها و دیگر مواد قابل تزریق در پوست استفاده می شود.

نوک گرد میکروکانولا توانایی سوراخ کردن ندارد و به تنهایی وارد پوست نمی شود. بنابراین برای استفاده از آن باید ابتدا محل ورود را با سر سوزن سوراخ کنیم و میکروکانولا را از همان سوراخ وارد پوست کنیم.

مزایای استفاده از میکروکانولا

مزیت میکروکانولا نسبت به سر سوزن این است که احتمال کبودی و خونریزی و یا آسیب به بافت و مویرگ ها را کاهش داده و برای تزریق در زیر چشم ایمنی لازم را داشته و کبودی ایجاد نمی کند.

میکروکانولا چیست | همه چیز درباره میکروکانولا | میکرو کانولا تزریق چربی

میکروکانولا ها قطرها و طول های مختلفی دارند و بسته به محل مورد نظر و نوع فیلر انتخاب می شوند. استفاده از این وسیله برای تزریق فیلر در پوست بسیار راحت است و انعطاف پذیری بالای آن قدرت مانور خوبی به پزشک برای شکل دادن مواد در پوست می دهد.

نحوه استفاده از میکروکانولا

نحوه استفاده از میکروکانولا توسط پزشک به این صورت است که ژل فیلر را در لایه زیرین پوست بیمار می لغزاند و بدون هیچ گونه درد و خونریزی تزریق انجام خواهد شد. تسلط پزشک باید به گونه ای باشد که نوک میکروکانولا به لایه های دیگر پوستی و به ویژه بافت های عضلانی وارد نشود و بتوان چربی های تزریقی را بصورت صحیح در نقاط مورد نظر انتقال دهید.

برای آشنایی بیشتر با میکروکانولا مقاله مقایسه میکروکانولا و سرسوزن در تزریق ژل فیلر پوستی را مشاهده کنید.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو اصلی