درمارولر چیست و چرا باید از درمارولر استفاده کنیم ؟

اگر می خواهید با روشی ساده، بدون خطر و عوارض و کم هزینه در خانه پوستتان را زیبا و جوان کنید و جای لک و جوش و زخم را از بین ببرید، می توانید درمارولر را برای این کار انتخاب کنید. اما درمارولر چیست و چه کاربردی دارد؟ با ما همراه باشید برای شناخت این وسیله محبوب در دنیای سلامت و زیبایی.

درمارولر چیست

چرا باید از درمارولر استفاده کنیم ؟

زیبایی همواره یکی از مسائل نسبتاً مهم برای انسان بوده و بسته به دوره زمانی، محل جغرافیایی و فاکتورهای فرهنگی معیارهای مختلفی برای سنجش آن مورد استفاده گرفته است. پوست یکی از مهمترین پارامترهای زیبایی ظاهری است. اگر شما از افرادی هستید که به زیبایی ظاهرتان اهمیت می دهید، حتما مراقبت از پوست را در روتین زندگیتان قرار دهید. پوست یکی از ارکان بدن است که بیشترین تاثیر را از محیط بیرون یا محیط داخلی بدن می گیرد و این مسئله باعث می شود که عوامل مختلفی باعث تغییر آن شوند.

امروزه پزشکان زیبایی تاکید بسیار زیادی بر حفظ سلامت و مراقبت از پوست دارند. همراه با پیشرفت علم روش ها و ابزارهایی نیز برای جوانسازی پوست و رفع چروک ها و علایم پیری ایجاد شده است. درمارولر یکی از این ابزارهاست. برای آنکه بدانیم درمارولر چیست، ابتدا باید با میکرونیدلینگ آشنا شویم. میکرونیدلینگ یکی از روش های زیبایی و جوانسازی پوست است.

میکرونیدلینگ چیست ؟

میکرونیدلینگ در لغت از دو کلمه میکرو به معنای کوچک و نیدلینگ به معنای سوزن زدن تشکیل شده است. منظور از میکرونیدلینگ ایجاد سوراخ های بسیار ریز در سطح پوست است. در این روش با ایجاد سوراخ های ریز در سطح پوست به فرایند جوانسازی پوست و بهبود آن کمک می شود. اما چگونه و با چه وسیله ای این اتفاق می افتد؟

درمارولر چیست ؟

یکی از ابزارهای روش میکرونیدلینگ درمارولر است. درمارولر دستگاهی کوچک شبیه ماساژورهای دستی با سری شبیه به شانه سر است. این وسیله از سوزن های پرتعداد و ریز فلزی تشکیل شده است. درمارولر بصورت غلطک بر روی صورت به گردش در می آید. با حرکت سوزن های درمارولر بر روی پوست، سوراخ های ریزی بر روی سطح پوست ایجاد می شود. این سوراخ ها باید در حدی باشند که خونریزی بسیار کمی را در روی پوست ایجاد کند.

استفاده از درمارولر بسیار ساده است و درد چندانی ندارد. می توان استفاده از این وسیله را به نوعی روشی دستی برای بهبود پوست و زیبایی آن دانست. درمارولر وسیله ای مفید و کاربردی برای سلامت و زیبایی پوست است که هم در کلینیک توسط پزشکان متخصص و هم در منزل قابل استفاده است.

آموزش استفاده از درمارولر خانگی

روش استفاده درمارولر چیست ؟

با حرکت درمارولر بر روی صورت، سوزن های آن با ایجاد سوراخ های ریز روی صورت باعث واکنش پوست شده وشروع به ترمیم خود می کند. طی فرایند ترمیم دو عنصر بسیار مهم برای پوست تولید می شود. الاستین یکی از این عنصرهاست . الاستین پروتئینی ساختاری در بافت همبند است و خاصیت الاستیکی یا کششی دارد. این پروتئین به زبان ساده پوست را صاف و اتو کشیده نگه می دارد.

عنصر دیگر مهم در درم یا لایه سطحی پوست کلاژن است. میکرونیدلینگ به عنوان بهترین و جدیدترین روش برای تولید کلاژن برای پوست شناخته شده است. درمارولر با ایجاد سوراخ های ریز بر روی سطح پوست سبب کلاژن سازی می شود. در ادامه نیز کلاژن سازی سبب جوانسازی، بهبود زیبایی و کیفیت پوست می شود.

کلاژن و الاستین سبب رفع تدریجی جوش، رفع زخم و عارضه های پوستی می شوند.  انجام میکرونیدلینگ با درمارولر درد زیادی ندارد اما در صورت دلخواه می توان پیش از استفاده از آن از کرم بی حسی استفاده کرد.

مزایا و معایب درمارولر

اگر از درمارولر استفاده می کنید و یا قصد استفاده از آن را دارید، باید بدانید که این دستگاه و این روش از هر نظر مفید و کاربردی است. استفاده از این روش بی خطر و بدون درد و یا عوارض بوده و نتایج آن سریع و محسوس است. روش های دیگری مانند لیزر به لایه بیرونی پوست آسیب وارد شده و سبب  سوختگی پوست می شود اما در درمارولر آسیبی به پوست وارد نمی شود.

اگر به دنبال روشی راحت و مطئن هستید تا در منزل هم بتوانید برای زیبایی و بهبود پوستتان از ان استفاده کنید، بهتر است در استفاده از درمارولر تردید نکنید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Araderma instagram      araderma telegram      araderma aparat

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو اصلی