آموزش خالبرداری با دستگاه بیوتی پن

خالبرداری با دستگاه بیوتی پن از تکنولوژی کربنیزاسیون یون های الکتریکی، خال، زگیل و کک و مک را از روی پوست پاک می کند. این دستگاه همچنین جهت ریموو کردن تتو از روی بدن نیز به کار می رود.

آموزش خالبرداری با دستگاه بیوتی پن

با تماس سوزن دستگاه با قسمت نقطه مورد نظر از پوست، بیوتی پن بلافاصله تولید یون الکتریکی کرده و در نتیجه برق کوچکی مشاهده می شود. خالبرداری با این دستگاه بدون درد و خورنریزی می باشد زیرا مویرگ هایی که در طول این پروسه سر باز کرده اند، بلافاصله خشک می شوند. دستگاه یک پوشش کربنی بر روی منطقه خالبرداری شده ایجاد می کند تا از عفونت آن جلوگیری کند. پس از زمان ۱ هفته، محل خالبرداری شده صاف و بدون زخم خواهد بود.

دستگاه خال بردار دیجیتال بیوتی پن 6 سرعته Beauty Pen

دستگاه بیوتی پن دارای ۳ قدرت می باشد: قدرت پایین برای کک و مک و لک و قدرت بالا برای خال و زگیل مورد استفاده قرار می گیرد شود. دستگاه بیوتی پن مجهز به آخرین تکنولوژی و کنترل میکروکامپیوتری ست و ضمن استفاده آسان، ایمنی بالایی دارد. همچنین با وجود استفاده از تکنولوژی یون الکتریکی، فرد وجود جریان الکتریکی را حس نکرده و خونریزی اتفاق نمی افتد.

برداشتن خال و زگیل

برای انجام عمل خالبرداری باید عمق ریشه خال را بدانید. برخی خال ها سطحی و برخی دیگر در بافت زیر جلدی پوست ریشه دارند. برای اطلاع از نوع خال با پزشک مشورت کنید. نقطه مورد نظر را نشانه گیری کنید و دکمه شروع دستگاه را فشار دهید. دستگاه را به آرامی در سطح و مرز خارجی خال حرکت دهید. نگران برندگی سوزن دستگاه نباشید. سوزن بیوتی پن سطح خال را نمی برد. در صورتی که خال عمق داشته باشد، باید با پزشک خود برای جلوگیری از ایجاد التهاب شدید مشورت نمایید.

پس از انجام خالبرداری، بسته به عمق درمان، بهتر است از کرم ترمیم کننده استفاده کنید تا سطح درمان شده پوست دچار فرورفتگی نشود. در صورت التهاب شدید از کرم روی ناحیه استفاده نکنید.

ریموو کردن تتو

برای ریوو کردن تتو باید از سوزن درشت استفاده کنید. اگر تتو خیلی بزرگ باشد (بیشتر از ۳ سانتیمتر)، نباید در یک جلسه ریمو شود، زیرا احتمال ابتلا به عفونت باکتریایی وجود دارد. تتوهای بزرگ را باید تقسیم بندی کرده و در چند جلسه ریموو کنید. در استفاده از دستگاه مراقب باشید و در صورت مشاهده التهاب شدید به مراکز درمانی مراجعه فرمایید.

نکات مهم آموزش خالبرداری با دستگاه بیوتی پن

  • سوزن باید قبل و بعد از هر بار استفاده ضد عفونی شود.
  • از دسترس کودکان دور نگه دارید.
  • برای خال ها و زگیل های خاص و عمقی، باید تحت نظر پزشک استفاده شود.

عوارض دستگاه بیوتی پن

استفاده از دستگاه بیوتی پن هیچ گونه عوارضی برای پوست ندارد تنها ممکن است بعد از استفاده، پوست دچار سوختگی شود این التهاب و سوختگی نباید کنده شود چرا که بعد از گذشت مدتی به تدریج بهبود می یابد. استفاده از این دستگاه بدون درد و خونریزی خواهد بود.

منبع : فروشگاه تجهیزات پزشکی آرادرما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو اصلی