آموزش تزریق ژل با میکروکانولا

تزریق مواد در پوست برای مقاصد زیبایی همواره عوارضی مانند کبودی، خونریزی، ورم و … داشته اند. این عوارض گرچه موقتی هستند و پس از مدتی رفع می شوند؛ اما اغلب باعث اذیت شدن بیماران و نارضایتی آن ها پس از تزریق می شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با آموزش تزریق ژل با میکروکانولا آشنا سازیم.

آموزش تزریق ژل با میکروکانولا

میکروکانولا وسیله ای است برای تزریق مواد در پوست و مشخصه اصلی آن بلانت یا گرد بودن نوک آن است که باعث کاهش عوارض ذکر شده در هنگام و پس از تزریق می شود. برای آشنایی بیشتر با عملکرد میکروکانولا و مزیت های آن نسبت به سر سوزن، مقاله های میکروکانولا چیست و مقایسه میکروکانولا و سرسوزن در تزریق ژل فیلر پوستی را مشاهده کنید.

تزریق ژل با استفاده از میکروکانولا

ابتدا سایز مناسب میکروکانولا را با توجه به محل تزریق و نوع فیلر انتخاب می نماییم. سایز میکروکانولا با گیج مشخص می شود. برای مثال میکروکانولا با گیج ۵۰-۲۵، دارای قطر ۲۵ میکرومتر و طول ۵۰ میلیمتر است.

به طور معمول گیج ۵۰-۲۷ برای زیر چشم، گیج های ۵۰-۲۵ و ۵۰-۲۳ به صورت سلیقه ای برای لب، گونه و یا خط خنده، گیج ۵۰-۲۱ برای گونه و خط فک و گیج ۷۰-۱۸ برای تزریق چربی (معمولا در گونه) استفاده می شود. همچنین باید به نوع فیلر و سایز پارتیکل آن توجه کرد. برای ژل هایی که از پارتیکل های درشت تشکیل شده اند، نمی توان از گیج هایی که قطر کمی دارند استفاده کرد.

تزریق ژل

پس از شست و شو و ضد عفونی کردن محل مورد نظر، موضع را با لیدوکائین تزریقی بی حس می کنیم. نقطه ورود میکروکانولا به پوست را به کمک سرنگ انسولین باز می کنیم (فقط ابتدای مسیر را). سپس میکروکانولا را از سوراخ ایجاد شده وارد کرده و با فشار مناسب از زیر پوست به محل مورد نظر برای تزریق می فرستیم. فشار وارده برای تخلیه مواد به پوست باید مناسب و یکنواخت باشد. در انتها نیز پوست را ماساژ می دهیم تا مواد یکنواخت شوند.

 

 

 

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    منو اصلی